هم آوا

Sunday, September 24, 2006

همراه با هم آوایان

دوستان سلام
مدتی است به همت دوستان خون جدیدی در رگهای وبلاگ هم آوا دمیده شده ، هرچند من دیر خبردار شدم و بعد از آن هم بدلیل مشغله و یا به عبارتی عدم تمرکز ذهنی برای پرداختن به هم آوا تا کنون حضوری در هم آوا نداشتم.ا
به هر روی امیدوارم بتوانیم این جریان را استمرار دهیم و بقول شیخ الشیوخ ابوالحسن بر کمیت و کیفیتش بیافزاییم.ا
مناسب دیدم نظری را که در کامنت نوشته احسان گذاشته بودم در صفحه اصلی هم بیان کنم. اون هم در مورد چه چیز نوشتن در هم آوا است . ا
به نظرم نوشتن در هم آوا رانباید به هیچ چیز مقید کرد. در واقع «هرچه میخواهد دل تنگت بگو»ا
اجازه دهیم خود این جریانی که در هم آوا شکل گرفته خود مسیرش را مشخص کند و درواقع با اقبالی که به مطالب و موضوعات عنوان شده نشان داده میشود روال کار تعیین خواهد شد.ا
همچنین در آینده میتوان فضای وبلاگ را از این حالت خارج کرد و در قالب یک سایت با نامه دامنه اختصاصی میتوان فضا را به نوعی تغییر داد که هم بتوان بصورت وبلاگ گونه در آن نوشت ، هم اینکه در قالب موضوع های خاص. در این ارتباط من پیشنهادهایی دارم که در آینده در همین وبلاگ مطرح میکنم و در صورت تایید آیات عظام حتما اجرا خواهد شد.ا
به امید دیدار همه ی هم آوایان
بدرود