هم آوا

Sunday, January 02, 2005

من و اون و اون يكي

يكي از مراكز عالم امكان به نام اون يكي چندي پيش مطلبي نوشته بود كه خطري از سر گذرانده اند ببخشيد تجربه اي از سرگذرانده اند خواندن دو اثر از اون!؟ اولا من از آنجايي كه معيار و محك ارزشگذاري سبد فرهنگي خانه و خانواده هستم و اين امر به تاييد دادگاه خانواده و برنامه مهم و معتبر خانه و خانواده كه از شبكه اول سيما پخش مي شود رسيده خواندن اين دو اثر را به اون يكي تبريك مي گويم و ايشان را بخاطر ارتقا دوميليمتري ارزش سبد فرهنگي شان مستحق دريافت نشان زنبيل برنزي مي دانم.
دوم اينكه لازم دانستم از اينكه خود را هم رديف و هم تراز اون و اون يكي دانسته و نام خود را در مطلب قبلي در معيت ايشان ذكر كرده ام از آن دو بزرگ عذرخواهي كرده و مراتب پوزش را بطور رسمي اعلام كنم.
سوم اينكه آندسته از هم آوايان كه هنوز كه سبد فرهنگيشان خالي ست بدانند و آگاه باشند كه تا به آنها نشان زنبيل زرشكي نداده ام دست
به كار شوند و گرنه هرچه ديدند از چشم خودشان ديده اند!
چهارم اينكه به تازگي يك مشت فيلم فارسي كاملا درـپيت به زنبيل فرهنگي ببخشيد به سبد فرهنگي من اضافه شده البته با زيرنويس و
رونويس فارسي در رنگهاي متنوع با موسيقي متن جواد يساري و داود مقامي سه تا صد تومن! غفلت موجب پشيماني ست. اميد وارم كه دوستان اوقات مفرح تعطيل خود را با فيلمهاي غيرفارسي تلف ننكنند.من در خدمت سبد خانواده دينگ دينگ!
پنجم اينكه سايت زير براي زنبيل فرهنگي خانواده و حفظ شئونات معاشرتي توصيه مي شود: http://www.koodakan.org/Joke/
ششم بشتابيد: «ماهي و وال بزرگ» در سبد فرهنگي خانواده‌ها

هفتم خبرهاي داغ در خصوص سبد فرهنگي خانوادها:

هشتم: ترانه روز ترانه ي سبد سبد از آلبوم پلاتينيوم
نهم عكس روز :

دهم از مديران فني هم آوا مي پرسم كه چگونه مي شود در سبد فرهنگ گذاشت؟ ببخشيد در سايت سبد گذاست؟ يعني در پينت براش يك سبد پر فرهنگ كشيد و در اختيار ديگران گذاشت؟هان؟
تا بعد
وروجك