هم آوا

Saturday, September 02, 2006

كارنامه هم آوا

1) باز دوستان دور هم جمع شدند و ياد خاطره هاي دور افتادند و طبق معمول ، بحث هاي روشنفكري (به سياق دولت مرد شماره يك) از اصلاح عالم و آدم، و نتيجه اينكه اكنون كه :1) همديگر را كمتر زيارت مي كنيم و 2) هيچ دولتمردي به فكر مردمانش نيست. پس ما مردمان به فكر خودمان باشيم و بياييم تا دوباره با ارتباطي در دنياي مجازي ، هم ارتباطمان را بيشتر كنيم و هم قدمي مثبت در راه احياي فرهنگمان برداريم.
2) مي گويند شركتهايي كه به دوره پايان عمر خود نزديك مي شوند يا بايد روشهاي گذشته خود را با نقد دوباره آن احيا كنند و يا به سراغ تجارتي ديگر روند. حال مي خواهيم بدانيم كه آيا مي توانيم تلاش شكست خورده گذشته ( هم آوا) را جبران كنيم يا نه ؟
براي شروع نقد گذشته از آنجا كه دوستان تقريباً همگي دستي بر آتش مهندسي دارند به زبان نمودار ، سير عمر هم آوا و ميزان فعاليت دوستان و ميزان فعاليت ماهانه هم آوا را آوردم و كارنامه 20 ماهه گذشته مان را پيش رو گذاشتم تا با نقد آن طرح آينده را بريزيم .
فرض بر آن است كه اگر در آينده نزديك هم آوا دوباره احيا شد، اقدامات جمعي-فرهنگي نيز شدني است و اگر نه ، طرحهاي خود را به كناري گذاريم كه ما مرد اين ميدان نيستيم
.