هم آوا

Sunday, September 10, 2006

هامشی بر "درباره ی نوشتن"ا

سلام
امروز روز هم آوا بود. نظری اجمالی بر گرافی که احسان درباره فعالیت هم آوا تهیه کرده نشان می دهد که چقدر در ابتدای راه مشتاق بودیم و نیز چقدر آتش این اشتیاق زود به خاکستر تبدیل شد.این اتفاق حداقل برای من بارها رخ داده (مثلا درموردی مشابه سایت مانی نوشت که باشور فراوان راه اندازی شد و اکنون ماه هاست که مطلب جدیدی ندارد). می خواهم بگویم مهم تر از اراده شروع اراده پابرجایی و ادامه است.ا
هیچ وقت به این اندیشیده ایم که چگونه می توان پابرجا ماند؟ به نظر من مهمترین راه باهم بودن و تشویق یکدیگراست. سعی کنیم در بحث ها شرکت کنیم تا انگیزه نوشتن را در همدیگر زنده نگه داریم
===================
دلم می خواهد یکی از رفقا در باب فلسفه هنر بنویسد. هم آوایان ید طولایی در فلسفه دارند(حداقل نسبت به من)پس خواهش می کنم در صورت امکان کمی درباره فرم و هم نشینی آن با محتوی بنویسید.ا
===================
پیشنهادم را درباره تشکیل تورهای یک روزه دوباره مطرح می کنم و سعی میکنم خودم پی گیر موضوع باشم. احسان عزیز که موافق است وحید هم در اولین فراخوان من شرکت کرد می ماند بقیه هم آوایان که اگر با پیشنهادم موافقند اعلام کنند تا اولین سفر را ترتیب دهیم(ترابخدا اینقدر بدقلق نباشید اگر کمی تلاش کنیم می توانیم از وقتهای مرده زمانی مناسب برای این نوع برنامه ها استخراج کنیم)ا